Na co dzień potrzeby Klientów i naszych Pracowników wspiera technologia: system zarządzania zleceniami Syriusz, który został stworzony w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie.
ZAloguj się do systemuSyriusz umożliwia:
zgłaszanie zleceń
kontrolowanie czasu realizacji
podgląd statusów realizacji zleceń
podgląd skanów dokumentów
rozliczanie usług
generowanie raportów
Jesteśmy w stanie połączyć nasz system Syriusz z systemami naszych klientów.
Mamy doświadczenie w integracji systemów z największymi firmami w Polsce, zapewniając jednocześnie najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz gwarantowany umową poziom usług SLA.
System informatyczny Syriusz PZN powstał na bazie wieloletnich doświadczeń, jakie zdobyliśmy w zakresie technicznego utrzymania placówek naszych Klientów na terenie całej Polski. Jest to narzędzie, które wspomaga zarządzanie zleceniami w rozproszonej strukturze nieruchomości.
Wiemy, jak różne mogą być modele biznesowe i sposoby działania naszych Klientów. Dlatego też stawiamy na dzielenie się z Państwem wiedzą i dobrymi praktykami, które wypracowaliśmy przez lata i ciągle je udoskonalamy. Niezwykle istotne jest dostosowanie środowiska systemu do specyfiki danego Klienta, dzięki czemu każdy z Państwa może działać w swoim spersonalizowanym obszarze.
Syriusz ułatwia codzienną pracę związaną ze składaniem zamówień, planowaniem i koordynacją działań, kontrolowaniem statusu prac oraz terminowości wykonania zleceń. Jest również miejscem, w którym planujemy realizację prac harmonogramowych takich jak przeglądy czy kontrole obligatoryjne.
Prowadzimy transparentną współpracę z naszymi Klientami, zapewniając Państwu w dowolnym momencie dostęp do wszelkich dokumentów związanych z wykonaniem danej usługi. Wartością dodaną jest zestaw raportów i analiz, które możecie Państwo wygenerować w dowolnym czasie dla całego portfela nieruchomości lub jego części. Z pewnością raporty te ułatwią Państwu zarządzanie Waszymi budżetami.
Dajemy możliwość integracji Syriusza z Państwa systemami IT. Dzięki takiemu rozwiązaniu gwarantujemy pełną automatyzację procesu obsługi, z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa przesyłania danych.
Realizując tysiące zleceń, nie bylibyśmy w stanie robić tego dobrze bez wsparcia technologicznego. Dlatego też, zaczynając od serwisanta i technika, przez opiekuna kontraktu, po całą kadrę zarządzającą, w PZN Facility Management wszyscy korzystamy z narzędzi informatycznych, aby jakość świadczonych usług była na najwyższym poziomie. Jesteśmy nastawieni na długofalową współpracę z naszymi Klientami. Dlatego wdrażamy na bieżąco wszelkie ulepszenia, które wynikają zarówno ze zgłaszanych przez Państwa potrzeb, jak i aktualnych trendów rynkowych.
ZAloguj się do systemu