Za nami finał PRCH Retail Awards, podczas którego poznaliśmy zwycięzców XIII edycji konkursu w 4 obszarach działalności: obiekty handlowe, marketing obiektów handlowych, sieci handlowe oraz firmy usługowe.
Tegoroczna Gala, pierwsza po okresie pandemii, to wyjątkowa okazja do ponownego spotkania całej branży Retail.
W tym roku do konkursu PRCH Retail Awards zgłoszono 118 aplikacji w 24 kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 33 projekty, a w kategoriach marketingowych 70 projektów.
Serdeczne gratulacje dla wszystkich nagrodzonych: Globalworth, Gemini Holding Sp. z o.o., Sierra Balmain Asset Management Sp. z o.o., Apsys Polska S.A., EPP Sp. z o.o., Vision Express Sp. z o.o., Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o., NEPI Rockcastle, Multi Poland Sp. z o.o., Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o., Echo Investment S.A., Fortis Centrum ARDEA KS Sp. z o.o. Sp. k., Komunikacja Plus, Agencji eventowej 5AM, MODIVO S.A., Maxi ZOO Polska Sp. z o.o., J. Poschlod, P. Maj Sp. z o.o., Unibail-Rodamco-Westfield, Neinver Polska Sp. z o.o., CH Janki Sp. z o.o. i Cromwell Property Group, Acteeum Group i Equilis.
Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy spędzić ten wyjątkowy wieczór i do zobaczenia za rok!
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, deweloperów, inwestorów, zarządców obiektów, a w tym roku również i firm usługowych. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.